czwartek, 23 sierpnia 2012

2. "Pakt-zanim słońce wstanie "

#Nathan

Obudziłem się w środku nocy , nie mogłem spać  a gdy zasnąłem męczyły mnie dziwne sny .
Z barku wyjąłem whisky i nalałem sobie , siadając w fotelu , tępo patrzyłem w ścianę.
Na biurku leżała kartka , niechętnie wstałem by ją podnieść .
Po raz setny przeczytałem jej treść , z pewnością większość dziewczyn które zaliczyłem , uważa mnie za totalnego gnoja , no cóż zdarza się .
Jednak by poznać sens tego powinno wrócić się do początku , cofnąć  się mniej więcej rok wstecz.
Piękny 20 maja 2011 wtedy właśnie odkryliśmy z Jayem , że to czym żyliśmy było jednym wielkim kłamstwem .
Nie będę rozdrapywać tych ran , które udało się już zabliźnić .
Po tym dniu spisaliśmy tą umowę , opracowana była na początku w barze na serwetce , po paru głębszych .
Mniej więcej sens paktu był taki :
Nie angażujemy się , zero związków ,korzystamy z jednorazowych przygód ile wlezie , zabawa kończy się zanim słońce wstanie , by oszczędzić sobie wspólnych śniadań a potem tych łzawych oper mydlanych .
Oczywiście nie oznaczało to , że jedynie nocą urządzamy łowy.
Pamiętam pierwszą zbajerowaną laskę po spisaniu tego , oczywiście nawet nie wiem jak ma na imię , ale kogo to obchodzi ?
To było w przymierzalni  w sklepie odzieżowym , na samą myśl się uśmiecham .
W praktyce nie do końca ją zaliczyłem , stanęło na tym , ze zrobiła mi loda , przerwała nam jakaś klienta ,  gdy dziewczyna wyszła by ja obsłużyć ja bez słowa opuściłem miejsce .
I wy mówicie , że jesteście takie święte i czekacie na księcia z  bajki ?
Po tych przemyśleniach upiłem resztę trunku i położyłem się znów na łóżku .

#Max

Od samego rana byłem niczym skowronek , w podskokach chodziłem po domu szykując się na spotkanie z Charlize , postanowiliśmy umówić się na lunch w kawiarni znajdującej się w centrum .
Niczym baba stałem przed  szafą szukając jakiś odpowiednich ciuchów .
-Tom cholera gdzie jest moja koszulka - wydarłem się na całe gardło
-W praniu ?!- usłyszałem w odpowiedzi
-Rusz coś mojego a ci kurwa nogi z dupy powyrywam !
Po dogłębnym przewróceniu zawartości szafy , udało mi się znaleźć coś 'odpowiedniego'
Koło dziesiątej wyszedłem z domu . Nie miałem na razie planu aby pójść z nia do łóżka , nie jestem tak bezpruderyjny jak oni , jakby zliczyć to Nath na swoim koncie ma jakieś 300 lasek Jay niewiele mniej .
Ja się z tym na razie dziwnie czuje , muszę chyba zagłuszyć wyrzuty sumienia .
Jest jeszcze jedna zasada , jeżeli poznajemy dziewczynę w clubie nie dajemy numeru telefonu , by nie było później niepotrzebnego wylewania łez bądź wyzwisk .

#Jay

-Kurwa zmienię numer telefonu zaraz - mówiłem do młodego
-Czemu ?
-Megan nie daje mi spokoju od trzech dni .
-Która to ?
-Ta z wielkimi cyckami , poznałem ją na wywiadzie
-Moment - usilnie próbował się skupić
-Ta której gapiłeś się w dekolt !
-A już wiem , taka histeryczka z niej ? No nieźle się wpakowałeś 
-Trochę-podrapałem się po głowie
-To może powiedź jej z mostu "Sorry mała byłaś boska a teraz nara "
-Jaki rym
-No kurwa ma się ten mózg .Ja tam nie mam tego problemu idę napisać do rudej , ta myszka próbuje mi uciec , gra niedostępna takie są najlepsze w łóżku -odparł z uśmiechem i poszedł na górę.
Nathan jest dupkiem , z tym się zgadzam .
Czasami zastanawiam się na co te laski lecą ?
Już wiem na pozory , kobiety chcą takich niby romantyków , ale lubią kiedy jesteśmy chamscy i bezczelni , kiedy są poniewierane. Dlaczego , więc potem płaczą , ze są porzucone i zranione ?
Trochę zdecydowania , od czasu kiedy okazało się , że nasze dziewczyny to ta sama osoba . A Aly przez ponad pół roku robiła nas w chuja , jestem skłonny uwierzyć , że niestety kobiety oczekujące dobrych chłopców którzy deklamują wiersze mogą nas spisać na straty.

~~~~

Drugi rozdział napisany .
LSD wcale nie był długo pisany ! x
Dedykacja dla Ciebie , za twą zacną epopeję !
Jezu nikt Cie w tym nie pokona .
Dedykacja również  dla Ivy x mojej drugiej zacnej siostry która wymyśli świetną melodyjkę .
Wow ! 9 obserwatorów !
Dziękuję kocham Was !
Zadanie spełnione proszę o komentarze są bardzo budujące
3majcie się

8 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa... genialny
    Jak ja uwielbiam tego bloga
    Czekam na next... ale to chyba oczywiste

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu mnie powaliłaś... ZNOWU!!!
    Mrrrr Nath i lód w przymierzalni ^^
    300 lasek? O kurwa o.o nieźle :D
    DAWAJ KOLEJNY. ;*** ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc.... ta eposia nie będzie teka genialna jak poprzednia.. bo mi się to nie uda -,-
    Dobra.. zacznę od tego, że lałam ze smiechu przy rozmowie Jay'a i Nath'a xd
    Ale z nich skurwiele ! :d
    No cóż.. nic nie poradzimy xd
    Faceci już tacy są :d
    Druga rzecz dzięki której prawie się wyjebałam:
    "-Tom cholera gdzie jest moja koszulka - wydarłem się na całe gardło
    -W praniu ?!- usłyszałem w odpowiedzi
    -Rusz coś mojego a ci kurwa nogi z dupy powyrywam ! "
    No nie mogę z tego! :D
    No więc... Jest Max, Jay,Nath... nawet Tom się pojawił. :D
    Ale pytam..
    Gdzie jest nasz SIVA DIVA ? :d
    Tak sobie o nim przypomniałam <3
    Dobra... ta epka jest najbardziej żenująca z tych wszystkich..
    No sama nie mogę na nią patrzeć..
    Potrzebne mi ADHD żeby stworzyć coś co jest przynajmniej w zbliżeniu dobre jak ta poprzednia .. no ale ..
    Chciałaś to masz xd
    O i serdecznie ci dziękuję za dedyk siostro <3
    Ja robię eposie, Ivy melodyjki a ty piszesz zajebiste opowiadania! :D
    Dopełniamy się!! <3
    No cóż... nic więcej nie wymyślę..
    O .. chcę szybko nexta! :D
    To przede wszystkim xx
    A ten rdz był ge-nial-ny ! <3
    Koosiam x
    ~LSD x

    OdpowiedzUsuń
  4. wielbię twój talent córko na kolanach :D
    powinnam się fochnąć, bo nie ma deda dla mamy :/
    no ale chyba ci to wybaczę :p
    Ale tylko jeśli szybko dodasz nexta ^^
    weny niebieskopaczadełkowa córko ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam twoje 2 blogi.
    Ten jest 3 który czytam i każdy jest świetny.
    Jestem ciekawa co wymyślisz oby to nie było to o czym myśle. Oby... ale i tak będzie świetnie.
    Bo ty czego byś nie napisała i tak jest świetne...
    Pisz Nexta;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie komentowałam tego, bo w ogóle zapomniałam. Przepraszam! Nie bij! Proszę nie używaj przemocy wobec mnie! Rozdział ciekawy. Niech zgadnę chopcy poznają jakieś dziewczyny co im zawrócą w głowie i potem pożucą? Nie ja już może myśleć nie bd. bo mis ie grzałka przegrzeje. Pozdrawiam, ślę wanę poleconym dużo, dużo weny
    Indica

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za dedykt <3
    melodyjka? ahh nie wiedziałam, że aż tak Ci się podobają :)
    no ale dobra, zaraz się coś wymyśli :D
    ta da da da, laska zrobiła Nathowi loda!
    hahahaha, teraz to przeszłam sama siebie :P
    Wybacz<3

    PS. nie wiem kiedy wrócę na gg, fb i tt, ale dziękuję za wparcie, Siostra<3
    Jesteś najlepsza.

    OdpowiedzUsuń