niedziela, 19 sierpnia 2012

Prolog ;))

# Nathan

Kolejny koncert , było dobrze, śmiem nawet powiedzieć że było wspaniale  -Sadzam moje zmęczone i obolałe ciało na krześle ... właściwie padłem na nie jak pijany .
Nie żebym był tym zmęczony The Wanted jest dla mnie cholerne ważne i co najlepsze mam z tego w większości same korzyści .
 Jak ja lubię te wszystkie fanki ich piski i wyznania miłości . To na swój sposób nawet uroczę , nie powiem  trochę mnie to peszy czasami  ale  co ja pieprze to jest z tego najlepsze tyle napalonych lasek ...
Moje rozmyślania przerwał Jay
-Nath . Halo  stary ziemia idziemy na piwo.
-Spoko a reszta ?
-Tom i Siva idą do dziewczyn a Max wyrywa jakąś dupie z ekipy przygotowującej koncert
- No Spoko -powiedziałem biorąc rzeczy niestety musiałem wstać , kurwa żeby to było takie proste .Kurwa Nathan ogar i rusz się. Boże słodki Baby Nath taki wulgarny oj jaki ja niegrzeczny (musiałam xD)
Wyszliśmy z zagraconej swoja drogę  garderoby a pod budynkiem gromadziło się parę dziewczyn nie powiem nawet ładne , jedna z nich ruda przypadła mi do gustu dzięki
czemu dostała nie tylko autograf a jeszcze przelotne muśnięcie moim jakże zacnym pocałunkiem teoretycznie byłem za tym by poszła z nami do clubu ale bez wianuszka przyjaciółek ,
no sorry ale sexu grupowego nie uznaje ...
A , że dziewczyna była chętna , ale niestety nie miała jak się odczepić od swoich BFF phi Boże jakie to dziecinne, rzuciłem jej na ucho
-Zapisz mi swój numer to zadzwonię -po czym wysłałem jeden z moich seksownych jak to wszystkie fanki twierdza uśmiechów .
Laska ewidentnie  była w niebo wzięta bo po chwili dostałem karteczkę z numerem .
Zadowolony pociągnąłem Jay'a za kaptur ,on też podrywał jakąś dziewczynę , a fanki roześmiały się, rzuciliśmy im krótkie "Siema " i wsiedliśmy do naszego czarnego Jeepa...

#Max

Właśnie bajerowałem Lyssę , chłopaki uważają , że wszystkie te laski z ekipy są takie same ale ona nie , było w niej coś dzikiego ,
 to mnie podniecało i doprowadzało do szaleństwa w dziewczynach.
Nawet nie wiem kiedy znaleźliśmy się w pomieszczeniu gospodarczym.
Namiętne pocałunki przerywane by pozbyć się kolejnych warstw ubrać , atmosferę podkręcał fakt ,
 ze musieliśmy zachować ciszę aby nikt nas nie usłyszał bo inaczej Liss straciłaby robotę .
Gdy byliśmy już całkowicie nadzy ona oparła się o szafkę a ja całując jej plecy szybkim ruchem wszedłem w nią od tyłu .
Stanowczo przyspieszałem sam opierając rękę na szafce , ona zamiast krzyczeć wbiła paznokcie w moja rękę po czym odwróciła się i pocałowała mnie .
Jej sprawny język toczył batalię z moim o dominację .
-To był chyba najlepszy szybki numerek w moim życiu - powiedziałem
-Chyba ?-odparła
-Napewno w pierwszej trójce medalowej .
Po czym ubraliśmy się i wyszliśmy wymieniając numerami , bacznie obserwowani przez koleżanki Lyssy .

#Jay

Zmierzaliśmy właśnie clubu , uśmiechałem się  do siebie jeżeli dobrze pójdzie to kolejna gorąca dziewczyna wyląduje ze mną w łóżku  lub innym dziwnym miejscu .
Bo i takie się zdarzały.
Tam przed halą zapoznał się z Mery  szczupłą szatynką o dużych niebieskich oczach  i seksownych kształtach .
-Mmmm -zamruczałem, Nath spojrzał na mnie jak na kretyna
-Ja znam ten twój uśmiech -powiedział śmiejąc się
-Hahaha noo dokładnie gdybyś mi wtedy tylko durniu nie przeszkodził-powiedziałem karcącym tonem
-Sorry stary , masz jej numer ?-zapytał
-Nie Nathe lepiej , mam jej adres ...- po czym znacząco uniosłem brwi .
-Hahha teraz  jest  już jest twoja-powiedział
-A jak - odparłem zdeterminowany 
W niedługim czasie w szampańskich humorach dotarliśmy na miejsce dzisiejszych łowów...


~~~~
Na razie nie powiem o co chodzi .
Mam pomysł , tak o wiem  napadają mnie średnio 3  w tygodniu ale ten mi się wydaje dobry ^^
Oczekujcie więcej .
3majcie cię x

8 komentarzy:

  1. Bardzo dobry prolog. Zapowiada się ciekawie, jak tylko pojawi się rozdział zajrzę ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Huh już mi się podoba:*
    Kobieto czekam na pierwszy rozdział.

    "Boże słodki Baby Nath taki wulgarny oj jaki ja niegrzeczny.-Zajebisty moment:*

    Weny kochana.:3.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny początek ;) na pewno będe czytać regularnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhuhuhuhu. chce juz rozdzial :D
    taki erotyczny ten prolog <3
    Em lubi xd
    Zapowiada sie kolejne zajebiste opowiadanie :3
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo :* prolog wyśmienity :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. prolog zajebisty, ale nie za bardzo ogarniam o co chodzi xd
    tak więc czekam na wyjaśnienia i nexta ^^
    pisaj córko ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny *.* Dawaj 1 rozdział !! Zapraszam do siebie :)
    http://imaginy-thewanted.blogspot.com/
    http://thewanted-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no boskie!!! <3
    Na początek nie bd epopei .. xx
    Ale powiem, że już się wkręciłam !!
    OMG, OMG !
    DAWAJ MI TU SZYBKO NEXTA xx

    OdpowiedzUsuń